עברתי לכתובת חדשה: http://www.travelnitzan.com/
*מדריד*

אז למדריד טסתי עם אמא שלי, ולא בפעם הראשונה. את ספרד אני בכללי מאוד אוהבת ומאוד ממליצה, אנשים חמים וטובים, מרגישה שם תמיד ממש כמו בבית. 



המלצות במדריד:
ההמלצה הראשונה: גלידה מספר אחת במדריד:
 קודם כל המלצה שכנראה לא תמצאו בשום מקום, אחרי שחקרתי את מדריד גיליתי גלידה מיוחדת בטירוף, הגלידה המדהימה La Pecera , לגמרי ממליצה לכם לא לפספס אותה אם אתם מגיעים למדריד ! הגביע שלה עשוי מעוגיות חמות ורכות שיוצאות ישר מהתנור בשילוב עם גלידה שמייצרים במקום, לא תעשייתית עם תוספות לבחירתכם פשוט וואו ! אחת הגלידות הכי טובות שאכלתי!! קל מאוד להגיע למקום עם מטרו, תחנת המטרו הקרובה היא "Bilbao".





המלצה שנייה: לאוהבי מסעדות טובות אז אפשר להגיד שבמדריד אכלנו פשוט מצויין, מסעדות "טאפסים" מעולות שיש בכל מקום. לא היו לנו בכלל ארוחות במלון אז ממש התפרענו במסעדות מקומיות. המסעדה המומלצת ביותר שלדעתי אי אפשר לפספס היא LA CABBANA ARENTINA .
למי שבקטע של בשרים איכותיים וטובים, מסעדה לא זולה אבל לגמרי שווה את הכסף. אל המסעדה הגענו דרך פקיד המלון שהמליץ לנו עליה.



המלצה שלישית: סיור מודרך בעברית מדריד :בחורה מאוד נחמדה מטעם החברה "הדר אגוניס" לקחה אותנו למקומות המרכזיים והתיירותיים ביותר במדריד, נתנה לנו הסברים מעניינים מאוד בעברית על המקומות ההיסטורים של העיר, הסיור היה רגלי והיה בערך שעתיים או שלוש. החברה מוציאה גם טיולים לטולדנו למעוניינים.


המלצה רביעית: חיי לילה ובילויים במדריד- la platea madrid
מקום ענק שמכיל בתוכו מסעדות וברים והופעות מדהימות ומגוונות. בכל ערב יש מופע אחר, זמרים מקומיים, דיג'יים מובילים, צריך להתעדכן לפני בשעות ובהופעות של אותו הערב. ממליצה מאוד להגיע לפחות ערב אחד למקום, מתאים גם לצעירים וגם למבוגרים כאחד. 




למעוניינים- פראיימארק: לא בטוחה שיש ישראלי שיגיע למדריד ולא יבקר בפראיימארק (שהוא דרך אגב הפראיימרק הגדול ביותר בעולם!!). הפראיימרק נמצא ברחוב הראשי GRAND VIA, וקשה מאוד לפספס אותו. 


סרטון קצר ביוטיוב מהמקומות הכי יפים במדריד ומהחוויה האישית שלי שם:
https://www.youtube.com/watch?v=KTQUSVnobVU&t=15s



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה